online:
Takže orgánové hodiny máme za sebou-natahují se samy.-denním otáčením Země a jejich projevem je střídání aktivity nebo spánku.

Vědci zjistili,že biorytmy souvisí i s onemocněním.V některých hodinách nás neohrožují viry, v jiných nám hrozí více úrazů a autonehod,jsou hodiny,kdy se rodí více dětí atd.

V průběhu dne máme 5 období vyšší aktivity a stejný počet úseků,kdy nám ubývají síly-jako počet těch opiček,které  jsem použila jako oddělovače.

Uděláme si malý chronogram a rozebereme jak to funguje.

začínáme po půlnoci:

1.hodina

-má dvě stránky-lícem je to,že je pro nás nejpříjemnější,protože začínáme snít.Rubem je vysoká citlivost,která znamená,že pokud jsme nemocní,nebo nás něco bolí,pak je bolest neintenzivnější.

2.hodina-

Jí začíná první dvouhodinovka ubývání sil.Téměř všechny orgány těla odpočívají s vyjímkou jater,které pilně pracují,aby zbavily naše tělo nečistých látek.

3.hodina

Tady by si měli dát pozor řidiči, protože klesá velmi prudce naše výkonnost i obratnost.Rovněž krevní tlak klesá na nejnižší míru a srdce tluče je 65 x za minutu.Také studenty musíme upozornit-moc se toho v téhle době nenaučíte.

4.hodina

Tlak je nadále nízký a nemocní lidé to negativně pociťují.

5.hodina

Tou začíná první dvouhodinovka vyšší aktivity.Ledviny ale odpočívají,proto nemusíme vstávat kvůli potřebě.

6.hodina

Trvá vyšší aktivita.U dospívajících chlapců se v této době vytváří o 40 % více hormonů než v jiné denní době.

7.hodina

je charakterizována velmi silnou odolností vůči nemocem.Viry nemají šanci.

8.hodina

Nedoporučuje se větší zátěž,protože organizmus ještě není připraven.Běhání přesuňme na odpoledne.

9.hodina

Začátek dvouhodiny ubývání sil-ale cítíme se dobře.

10.hodina

Organizmus e dostává do optimální formy.

11.hodina

Začíná druhá dvohodina vyšší aktivity.Cítíme se výborně,máme bezvadnou náladu a proto bychom měli dělat nejtěžší práci-fyzickou i duševní.

12.hodina

Náš krevní tlak  a tep je nejvyšší z celého dne.

13.hodina

V krvi proudí méně škrobu-glykogenu,proto se cítíme ospalí-nezapomeňte na SIESTU.

14.hodina

Ještě odpočívejme,protože začíná třetí dvouhodina ubývání sil.

Stejně práce nestojí za nic.Pokud je možné jděte na krátkou procházku.

15.hodina

Teď je náš čich a chuť k jídlu na vrcholu.Je čas se najíst.Pokud jsme obědvali- dejme si malou dobrou svačinku.

16.hodina

Začíná třetí dvouhodina vyšší aktivity.Zvyšuje se hladina cukru v krvi.Diabetologové to označují za " odpolední cukrovku".

17.hodina

Udělejte všechno co můžete-nic neodkládejte.Zejména pokud jde o fyzickou práci.Varování pro řidiče:v druhé půlhodině klesá naše obratnost.

18.hodina

začíná čtvrtá dvouhodina ubývání sil.Ale také naše citlivost je nejnižší.Teď by se dalo jít k zubaři.

19.hodina

Oproti předchozí hodině je naše citlivost vysoká-tak ne abyste šli na zubní pohotovost.Nemocným lidem se zvyšují potíže.

20.hodina

Je počátkem čtvrté dvouhodiny vyšší aktivity.My ale většinou sedíme u televize.Postupně začínají slábnout naše reflexy.Pro řidiče-doba reakce na podněty se prodlužuje.Normální stav nastane až po devíti až deseti hodinách.

21.hodina

Vyšší aktivita se projevuje i v mozkových závitech,které slouží tzv.dlouhodobé paměti-pro studenty-nejlepší čas.

22.hodina

Začíná poslední dvouhodina ubývání sil.V krvi se objevuje až dvojnásobek leukocytů-bílých krvinek.

23.hodina.

Je čas uložit se ke spánku-pamatujme na to,že poku usneme před půlnocí,plně si odpočineme,protože náš spánek stihne projít všemi fázemi, které  ideální odpočinek zaručují.

24.hodina

Přestože sladce spinkáme,začíná pro náš organizmus nový den.Vcházíme do nového cyklu biorytmů.

No vidíte- myslím, že není zas tak moc těžké pomoci svému tělu k dobrému fungování.

online:
S TROCHOU NADHLEDU-Denní horoskopy
ANDĚLSKÉ KARTY-vylož si
Sedni si v klidu,klikni na obrázek-obrázky se mění samy,vnímej mantru
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one